.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده قطع درخت 830 ساله در مازندران

قطع درخت 830 ساله در شهرستان ساری سبب نگرانی مردم روستایی در مازندران شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس هر روز از گوشه و کنار شمال ایران، خبر تاسف‌بار  قطع درخت به گوش می‌رسد ولی این بار  خبر قطع درختی  را شنیدیم که گفته می‌شود این درخت 830 سال قدمت داشت.

عبدالله تقوایی که به گفته خودش از سوی مردم روستای ‌گرزی‌کلای ساری برای پیگیری این پرونده به مقام‌های قضایی و منابع طبیعی معرفی شده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: درخت 830 ساله در ساری قطع شد و پرونده آن نیز مختومه شد.

تقوایی با ابراز تاسف از مختومه شدن پرونده قطع درخت 830 ساله در مرکز مازندران اظهار داشت: درختی 830 ساله در روستای گرزی‌کلای ساری که روبروی شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران وجود داشت با پیگیری‌های انجام شده توسط دهیار به خاطر کج سلیقگی افراد قطع شد.

وی تصریح کرد: دهیار روستا با این توجیه که وجود درخت در زمان طوفان خطرساز می‌شود درخواستش را برای قطع درخت از طریق  اوقاف ساری و مازندران  پیگیری کرد.

تقوایی بیان داشت: اداره اوقاف درخواست دهیار روستا را به منابع طبیعی ارجاع داد.

وی بیان داشت: کارشناسان منابع طبیعی با قطع درخت موافقت کردند.

مسئول پیگیری پرونده قطع درخت 830ساله در مورد نحوه قطع این درخت بیان داشت: مسببان قطع درخت830 ساله در ساری زمانی که اهالی  در محل امام‌زاده حضور نداشتند اقدام به قطع درخت کردند.

وی ادامه داد: پس از متوجه شدن اهالی محل، مسببان قطع درخت از محل گریختند و در همان اجتماع بنده را به عنوان مسئول پیگیری برای شکایت و احقاق حقوق انتخاب کردند که پس از پیگیری‌ها انجام شده رای مناسبی برای مسببان قطع درخت 830 ساله صادر نشد.

تقوایی درباره مشخصات این درخت بیان داشت: این درخت  40 متر طول و حدود 4 تن وزن داشت.

مسئول پیگیری پرونده قطع درخت 830ساله در پایان  با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌های انجام شده روند قطع درخت در این منطقه کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: طی روزهای اخیر نیز در همین امام زاده درخت بزرگی دیگری را نیز قطع کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.